my deary...

luvly chaty...

tik tok!

tok harimau pukol bape sekarang?? tgok sndri,jwb tok rimau..=pp

bpe gamai da skodeng

carta blogku =)

Saturday, December 4, 2010

bole x jgn perasan???

4/12/10

Day 12: Your favorite female group.



artis wanita yg bejaye wat aku tertarek menarek de boom ialah

(ayt cam lesbo lak kn?).. =pp



the only one.. 


YUNA...

aku mnt beliau sbb beliau sgt renda diri n

 bejaye cipte lgu yg sdp telinge ak ny mendengarnye..




p/s: tgok kasot beliau,...aku minat ok...

for ur information,..sbb obses gn dye,..

smpy ket aku pon dinamekan YUNA..




comel x my yuna???tp dye da arwahhh...=((((((

opssssss....br ak pegasann  , yuna ny group ke??..ahhh..persetankan... ihihi

lgpon ade ke group female melayu?? 




2nd ialah


KARA

act,..ak suke 1 je lagu dye...


yg len x pena lyn lg..lalala
















and de last one yg bejaye wat hati ak kebabommm ialah


WONDER GIRLS

yg ny due je lgu yg ak minat...

da naek lemau da lgu dowg ny...

pe lg kalau x lgu NOBODY n de latest  ialah NOW








disebab kan ak x nuc curang gn group laki aku,..kang ngajuk lak dye... 

dengan bangganye mempersembahkan...


B

I

G

B

A

N

G




haaa...kompem la dowg terharu gn aku kan?...lalalalla...everybody get emma..


aku suke(johae) SEMUA lagu diowang... like byk3x... =))


Fat Panda emoticon

2 comments:

ejulz said...

waaaaa.. yunaa?? haHa

missy hucena said...

ejul..yela....yuna...ahaha... br pegasan,..mesia xde band group girl kn?

...

Related Posts with Thumbnails