my deary...

luvly chaty...

tik tok!

tok harimau pukol bape sekarang?? tgok sndri,jwb tok rimau..=pp

bpe gamai da skodeng

carta blogku =)

Saturday, January 30, 2010

hatin' de word hate...!





i hate when sum1 piss me off
i hate when sum1 not care bout ma feelin
i hate when sum1 keeps burden me
i hate when an annoying person keep insult me
i hate to be betray

n

lastly,

i hate to hate sum1...
eventhough every1 hate me...,
i still hate to be hate..
thats the worst feelin i ever felt..!!

2 comments:

Sharinginfoz said...

memang betul kan.... mesti tension giler........ marah sangat2....

Dapat 1st Class, Tak Boleh Buat Kerja????

Yes, Dah Cancelled Credit Card

Siapa Nak Promo Blog???

missy hucena said...

tawu xpe....annoy gile tok meng'hate' sum1 kn??..heehee...

...

Related Posts with Thumbnails